Wizytówki

Jest 2 produktów.

Wizytówki JustynówWizytówka Szpital

Wizytówki Radca PrawnyWizytówki Apteka

Wizytówki ŁódźWizytówki Gdańsk

WizytówkiWizytówki dla szkoły

WizytówkiWizytówki sklep internetowy

Wizytówki AndrespolWizytówki serwis samochodowy

Dobra firmowa wizytówka to skarb! Stanowi ona niezwykle istotny element identyfikacji wizualnej firmy i może decydować o tym, jak zostaniemy zapamiętani i z czym skojarzeni. Wizytówka bezwzględnie powinna

- wyczerpująco informować o danych kontaktowych,
- kojarzyć firmę z jej usługami/produktami,
- wzbudzać pozytywne skojarzenia.

Istnieje kilka wskazówek, którymi należy się kierować podczas projektowania wizytówki, by osiągnąć zamierzone efekty.

1. Pełna informacja

Przede wszystkim, wizytówki powinny zawierać wszystkie najważniejsze informacje o nas i o firmie, dla której pracujemy lub której właścicielami jesteśmy. Absolutne podstawy to:

- imię i nazwisko,
- stanowisko i nazwa firmy,
- numer telefonu i adres mailowy.

Opcjonalnie podajemy dane firmy (jej adres pocztowy, numer telefonu i faksu, godziny otwarcia, itd.) – jednak takie informacje trzeba dostosować każdorazowo indywidualnie. Właściciel sklepu internetowego nie musi bowiem zamieszczać na swojej wizytówce adresu, pod którym firma czy spółka została zarejestrowana – wystarczy jedynie adres strony www. Pamiętajmy, by nie przesadzać z nadmiarem tekstu!

2. Rozmiar ma znaczenie

Niestandardowy rozmiar wizytówki lub też oryginalny kształt mogą przykuwać uwagę, ale najczęściej są zupełnie niepraktyczne. Pamiętać trzeba o tym, żeby karta bez problemu mogła zmieścić się w wizytowniku lub portfelu – tak, by nikomu nie przyszło do głowy wyrzucić ją do kosza z powodu nieporęczności. Najpopularniejsze wymiary wizytówek to:

- 90 x 50 mm,
- 85 x 55 mm,
- 90 x 55 mm,

3. Prostota, przejrzystość, czytelność

Te trzy cechy są kluczem do sukcesu. Tekst musi być napisany jedną prostą czcionką, bez zbędnych, męczących wzrok ozdobników. Kolor czcionki powinien mocno kontrastować z tłem, a barwy na wizytówce muszą odzwierciedlać firmowe barwy marki. Układ informacji powinien być logiczny – najważniejsze elementy mogą zostać lekko wyróżnione.

4. Użyteczność

Trzeba mieć na uwadze, że wizytówka powinna być praktyczna – wskazane jest pozostawienie pola na notatki i wybór matowej faktury, którą łatwo zapisać można długopisem. Najczęściej wykorzystywany jest karton o masie 250-350 g/m kw.

5. Elementy dodatkowe

Na karcie powinno widnieć logo naszej działalności, by pracowała ona na wzrost świadomości marki. Jeżeli mamy stronę internetową – czasem warto nadrukować prowadzący do niej kod QR. Bardziej kreatywnie wykorzystać można powierzchnię na drugiej stronie – np. umieszczając tam hasło przewodnie firmy lub też krótko wypunktowane usługi/produkty, które dostarczamy.

 Wizytówki wysokiej jakości w wielu formatach, świetne do prawidłowej identyfikacji firmy. Drukując stawiamy przede wszystkim na jakość, wiemy jak ważna jest prawidłowa identyfikacja firmy. Dlatego wykonujemy wydruki w oparciu o dostarczone wzorce kolorystyczne lub wykonujemy egzemplarz próbny do Państwa akceptacji.

Możliwe są "efekty specjalne" dla wizytówek: laminat jednostronny / dwustronny, zaokrąglone narożniki.